pátek 8. ledna 2010

Jak myslivci rozšiřují řady svých odpůrců


Článek jsem nalezl ve stejné diskuzi jako předchozí článek o legalizaci pytlačení v řadách myslivců.

Autor: Fibi   <fibi-02@seznam.cz>
napsáno: 
28. listopadu 2009 v 22:05
RE: Myslivci a Myslivost
Našel jsem tuto diskuzi a nedalo mi to po dnešním zážitku s myslivci se musím připojit. Žiju na kraji velkého města, je tu pole, kolem rodiné domky, v létě jsou tu vidět cca 3 zajíci a 2 bažanti, každý rok na podzim přijde cca 8 myslivců a vše to vystřílí. Letos už jsem nevydržel, manželka zavolal na polici a zjištovala jestli mají něco takového povolené, já vzal a foťák a šel poziřovat důkazy. Ti slavní ochránci mně napadli, sprostě mi nadávali, sebrali foťák, vyhrožovali mi že ho rozflákaj a chtěli z něj vymazat fotky, naštěstí jim jejich technické vzdělání nedovolilo najít tlačítko s ikonkou odpadkového koše. Než policie dorazila tak myslivci s nadávkami a vyhrožováním odjeli. Následně sem se dozvěděl pro mně šokující info že zde uprostřed obydlené oblasti skutečně můžou chodit se zbraněmi, jen z ní nesmí střílet a nesmí ji mít nabitou, ale nikdo to nekontroluje. Na těch fotkách je jasně vidět že zbraně nesou v pohotovostní poloze, ale boužel to nejde vzít jako důkaz o její
nabitosti. Takže výsledkem zatím je to že se chystám na magistrát města abych zjistil odkudk kam je ta jejich honitba (ta je totiž sice definována, ale v reálu nijak neoznačená), a jak mám jako zjistit že zrovna je období kdy můžu být klidně při procházce kolem pole zastřelen takovými hulváty. A upřímně tímto jsem se natrvalo zařadil mezi odpůrce myslivců a budu proti nim bojovat všemi prostředky které dokážu najít. Nehodlám čekat až si budou chtít tady v okolí vyzkoušet svoje zbraně na nějakém psu, nebo dítěti. Všichni se ohánějí zákonem, ten je evidentně špatný a chrání jen myslivce, ale ne již lidi okolo, budu bombardovat poslance našeho okresu, pokusím se tento problém medializovat a uvítám jakékoliv podměty a nápady na svém
emailu : fibi-02@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat